Online sdílení: Jak může k wellbeingu ve škole přispívat žákovský parlament? (CEDU)

CEDU jako neformální skupina lektorů a lektorek působící na školách vznikla v roce 2008. Od původní podpory občanství a občanské výchovy se postupně dostali k žákovským parlamentům a práci se třídou. V roce 2013 založili obecně prospěšnou společnost a rozhodli se zaměřit na důslednou podporu vyučujících při práci s odpovědností a na systémovou podporu občanského vzdělávání ve školách.

Na Týden pro wellbeing si pro vás připravili sdílení na téma: Jak může k wellbeingu ve škole přispívat žákovský parlament?

Na setkání si řeknete co to je a jak může vypadat wellbeing v našich školách a jak je důležitý pro to, aby se všichni ve škole cítili dobře a mohli efektivně naplňovat svoje role. Posdílíte si vaše tipy dobré praxe, co vám funguje a v čem vnímáte opravdový přínos. A také, jak k tomu mohou přispět vaše žákovské parlamenty. 

Termín: 19. 2. 2024, 14.00-15.30

Více se dozvíte ZDE.