Hodnotové vzdělávání Cyril Mooney se zabývá vědomým a systematickým začleňováním tématu hodnot do vzdělávání. Ze zkušeností je zřejmé, že dlouhodobá práce s hodnotami ve škole má zásadní vliv na budoucí život dětí a jejich pocit štěstí. Pomáhá dětem lépe se orientovat ve světě (v tom vnějším i v tom vnitřním) a podporuje utváření dobrých vztahů i klimatu ve třídě.
HVCM pořádá kurzy, podporuje komunitu učitelů hodnotového vzdělávání, publikuje články a podcasty a pomáhá vytvářet vrstevnické a dobrovolnické programy, které přináší dětem a mladým lidem uvědomění vlastní moci měnit svět kolem sebe.
O AKCI
Přijměte pozvání na online setkání k pracovním listům Do školy se těším, když… Tyto listy určené pro oba stupně ZŠ a pro učitele vznikly speciálně pro letošní ročník Týdne pro wellbeing ve škole a zaměřují se zejména na oblasti emočního a sociálního wellbeingu. Nabízejí studujícím i vyučujícím příležitost zabývat se systémem hodnot, vztahem sám k sobě, ke svému okolí i ke škole. Jejich cílem je pomoci vám společně s dětmi, mladými lidmi nebo kolegy zmapovat, co vám pomáhá, abyste se ve škole cítili dobře. Umožní vám zvědomit si, kdy se těšíme do školy, co pro to můžeme udělat my sami a co bychom potřebovali od ostatních.
Na online setkání jsou zváni ti, kteří už měli možnost listy vyzkoušet, stejně jako ti, kteří se na to teprve chystají. V rámci programu načerpáte tipy na to, jak různorodě lze s listy pracovat, jak je co nejlépe využít a dojde i na sdílení zkušeností s jejich použitím ve výuce. Budete mít možnost položit otázku lektorkám/tvůrkyním listů a zapojit se do diskuse s ostatními.
Těšíme se na vás!